sobota, 19 marca 2016

Hola! 😄 To spowrotem ja! Miałam przerwę od tego blogowania, chociaż i tak za dużo się nie udzielałam. 🙈 Postanowiłam, że zacznę tu wszystko od początku, gdyż teraz mam coraz więcej czasu mimo, iz niedługo czekają mnie testy gimnazjalne. 😏 W święta i nowy rok miałam dużo czasu, żeby przemyśleć co zmienić w swoim życiu i postawić sobie jakiś cel, który chciałabym osiągnąć w tym roku. Na pierwszym miejscu mojej listy postanowień noworocznych postawilam zdrowe odżywianie, gdyż nie bardzo dbalam o swój organizm w poprzednich latach. Następne miejsce na liście zajęło czytanie książek, gdyż jakoś bardzo nie lubiłam tego robić, ale powoli zaczęło mi się to podobać. 😁 Stwierdziłam też, że muszę uprawiać więcej sportu, więc od wakacji zaczynam długie trasy rowerowe i rozkladam siatkę na ogrodzie. 💪 Od zawsze byłam nieśmiała i wstydliwa, ale postanowiłam postarać się to zmienić. I myślę, że mi się to uda. Mam nadzieję, że osiągne wszystkie cele, które sobie postawiłam. 💭





A wy jak zmieniacie swoje życie od nowego roku? 😇 
Jakie książki polecacie? 📚 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz